jueves, 2 de julio de 2009

Michael Jackson Meskalen zegoen...

...baina ez nuen ikusi. Albistea gertatu eta ia berehala irratian hasi ziren albistea ematen. Anaiak bidali zidan sms-a. ordurako 774 am-ko albistegian gertaera entzuten ari nintzen. Biharamunean, eguna eman nuen MJ nire bizitza musikalean izan duen presentziaz pentsatzen, eta bere ekarpenaz hausnartzen.

Iluntzean 1161 am-ko tertulian relatibizatzen ari ziren MJren
balioaz, ekarpenaz... ez nuen hori entzun nahi, irratia itzali nuen. Gauean Meskalera joan eta zerbeza bat MJren omenez hartzea besterik ez nuen buruan.

Michael Jackson Meskalen zegoen... baina ez nuen ikusi. Entzun ere ez, hori desio banuen ere. Ikusi eta entzun gabe, bera Meskalen sentitzen nuen. Beste askotan bezalaxe. Gaueko ordu txiki askotan bidelagun izan da, eta horrela izan dadila.

Goiburu

No hay comentarios:

Publicar un comentario